powrót do strony głównej / back to main page

Pitti Bimbo 82


  • 2




Kochani. 

Szybki wstęp do wpisów, które juz dla Was przygotowuje, czyli kolekcje na przyszła jesien/zime  - AW16 - Wstep ponieważ podzielę wpisy na marki, dni i beda tez filmy...

Jak wiecie juz p oraz kolejny byłam gościem największej w Europie imprezy mody dziecięcej Pitti Bimbo we Florencji. Pitti Bimbo to tagi, pokazy mody, eventy, prezentacje kolekcji na przyszly  sezon. To miejsce które skupia pasjonatów mody i to czuc  na każdym kroku, na każdym stoisku, pokazie czy wieczornych koktailparty. TO miejsce kipi pasja, sercem, zaangażowaniem  do sztuki jaka jest moda. 

Przeze kilka sezonów zdążyłam zaprzyjaźnić się z wieloma projektantami, markami i blogerami z rożnych zakątków świata. Ciągle zaskakuje mnie popularność bloga za granica, kiedy w Polsce mówi sie o nas próżne, głupie mamuśki zarabiające na dzieciach ... to w jaki sposób marki zabiegają o nasze zainteresowanie jest ogromnym kontrastem. Tam liczą sie z nasza opinia i sa świadomi naszej siły . Myśle ze dziecięca blogosfera dziecięca dopiero przeżyje swój comming out... bo wielkie marki zaczynają czuć ta nasza sile przebicia i to jak jesteśmy doceniani przez branże.  Mamy moc, wpływ na to co staje się modne i pożądane ....

Zawsze po tych 3 dniach we Florencji, po tej ogromnej dawce inspiracji wracam jeszcze bardziej nakręcona, silniejsza i jeszcze bardziej pewna tego ze to co robię ma sens. Znalazłam mój własny, jedyny i niepowtarzalny sposób na życie, pełne pasji, milosci i ciężkiej pracy. Bo jak wiecie łatwo nie było ...

Przedemna wiele wielkich i mniejszych projektów, wspolrac i masa nowych planow, ambicji i ciagly rozwój. Warsaw Fashion Street, którego w tym roku jestem kierownikiem artystycznym, bede  współorganizatorem najlepszego dnia dziecka w Polsce i w końcu ukarze się moja ksiazka o modzie dziecięcej oraz milion innych - trzymajcie kciuki za mnie, ale przede wszystkim sięgajcie po swoje marzenia, garściami, bądźcie zachłanni i bezczelni !!!

































Stay tuned 4 more :*




2 komentarze:

  1. 3 mam kciuki ogromnie! Wiem, że dasz radę i zrealizujemy swoje marzenia.. ja też zrealizuje.. narazie raczkuje. . Jednak wiem, że kiedyś dogonić was "literki blogoswery" 😊😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję sukcesu! I chociaż nie zawsze podobają mi się przedstawione przez Ciebie stylizacje oraz forma tekstu:-), to absolutnie doceniam piękno zdjęć oraz to, że go wszystkiego doszłaś uporem i ciężką pracą. Należy Ci się teraz splendor! Ciesz się - to Twój czas!

    OdpowiedzUsuń

Instagram

-

-

-